سیرتکامل برنامه ریزی یکی از مهم ترین ارکان مدیریت می باشد
مهندسی فاکتورهای انسانی پیشرفته
(بیشتر…)
فن آوری اطلا عات – تجارت الکترونیک
روش تحقیق پیشرفته – پاورپوینت آموزشی
اصول تهیه یک طرح کسب و کار Elements of a Business Plan
مبانی جامع تولیدوعملیات درسازمان های تولیدی وخدماتی
کتاب حسابداری عملی – کار وتمرین
رشتۀ حسابدارى بازرگانى گروه تحصىلى ادارى مالى زمىنۀ خدمات شاخۀ آموزش فنى وحرفه اى
رهنمود اجراى برنامه آموزشى درس حسابدارى عملى
کتاب حسابدارى عملى بخش اول: مساىل حسابدارى خدماتى در مؤسّسات فرد ى 1 بخش دوم: مساىل حسابدارى بازرگانى در مؤسّسات فرد ى 84 بخش سوم: مساىل مربوط به حساب ها اقلام ترازنامه بخش چهارم: مساىل حسابدارى کالاى امانى، دواىر و شعب 386 بخش پنجم: مساىل مربوط به اعتبارات اسنادى و صورت هاى مالى
به همىن دلىل، طراحى موضوعات آموزشى و نحوه ى ارائه و بىان مطالب و مفاهىم حسابدارى ) با توجه به فرآىند
و چرخه ى عملىات حسابدارى ( به منظور رفع نىازمندى هاى آموزشى دغدغه اى است که توجه اکثر نوىسندگان،
مؤلفان و پژوهشگران دانش حسابدارى را در عرصه ى ادبىات حسابدارى به خود جلب کرده است تا در تهىه و
تامین اجتماعی مقرراتی برای واگذارندگان و پیمانکاران
ثبت حسابدای مالیات برارزش افزوده
کتاب حقوق اموال ومالکیت
نويسندگان دكتر سيد احمد علي هاشمي عضو هيأت علمي دانشگاه پيام نور دكتر ابراهيم تق يزاده عضو هيأت علمي دانشگاه پيام نور
اين تعريف بر اساس تفكيك بين « شی » و « مال » است. اشياء زيادي پيرامون ما
وجود دارد، ليكن همه اين اشياء « مال » نيستند. بنابراين، برخي حقوقدانان سعي كردند « مال » رابراساس
مفید بودن تعریف کنند .
(بیشتر…)
مدیریت استرس – قسمت دوم – رفتارسازمانی
فيلسوف يوناني
برخي از روش هاي مديريت استرس ( از منظر نگرشي ) جلوگيري از گسترش افكار بدبينانه و غير ضروري (مديريت افكار و گفتگوهاي دروني منفي) از عوامل اصلي مديريت استرس است؛ تعريف دقيق مشكل پيش رو عنصر اصلي در حل مشكلات است؛ بررسي راه حل هاي گوناگون يك مشكل قبل از اقدام سريع، استرس را كاهش مي دهد؛ پذيرش اينكه گاهي اوقات زندگي ميتواند ناخوشايند باشد و براي رفع مشكلات صبر و تفكر براي حل مسئله لازم است؛ پذيرش آن چيزهايي كه واقعاً نمي توانيم تغيير دهيم؛ …مدیریت استرس – رفتار سازمانی – قسمت اول
تاثیرپیش فرض ها و قضاوت ها انسانی بررفتار های سازمانی مدیران وکارکنان
رهبری خود – رفتار سازمانی – سید بابک علوی
قدرت و تاکتیک های نفوذ – رفتارسازمانی – سید بابک علوی
مدیریت ادراکات و قضاوت های انسانی- رفتارسازمانی
ارتباط غیرکلامی – رفتارسازمانی
اهميت دانش ارتباطات غیر کلامی
تفسير ارتباطات غیر کلامی افراد صرفا براي در نظر گرفتن فرضيه هايي است كه ممكن است درست باشد و در انتخاب صحيح روش و محتواي ارتباطات به ما كمك كند. تفسير افراد در مكالمات با ديگران بر اساس تفسير زبان اندام آنها ممكن است در همه شرايط صحيح نباشد و بدون شواهد لازم حمل بر قضاوت غير منطقي شود. محدوديت مهم در تفسير ارتباطات غیر کلامی اينست كه برخي افراد ممكن است عادات خاص خود را در شرايط مختلف داشته باشند و در نتيجه نتوان الگوهاي مشخصي ر…