ارزشیابی ورسیدگی به شکایات کارکنان درسازمان
وظایف مدیریت منابع انسانی
موارد زیر از عمده ترین وظایف مدیر در سازمان است :
آموزش کارکنان
تربیت کارکنان
طراحی سیستم ارزیابی عملکرد
طراحی سیستم حقوق و دستمزد
طراحی سیستم پاداش
طراحی سیستم ایمنی و بهداشت
ارزشیابی و رسیدگی به شکایات کارکنان در سازمان
ارزشیابی و رسیدگی به شکایات کارکنان
اهداف کلی :
۱-تعاریف و مفاهیم انضباط
۲-انواع انضباط
۳-سیاست های کلی اعمال انضباط
۴-استراتژی های اعمال انضباط
۵-نحوه رسیدگی به شکایات
۶-مسائل و مشکلات مربوط به برقراری انضباط ورسیدگی به شکایات
هدف های رفتاری
۱-دیسیپلین را تعریف کرده و انواع آن را شرح دهید
۲-نکات لازم در اعمال مجازات های انضباطی را شناخته و به کار برید
۳-در تهیه و تنظیم سیاست های کلی اعمال دیسیپلین ،مسئولان مربوط در سازمان را یاری نمایید
۴- در تهیه و تنظیم استراتژی های اعمال دیسیپلین با مدیران سازمانی همکاری نمایید
۵-کلمات نارضایتی،گله و شکایت را تعریف نموده و شکایات واصله در سازمان را حل و فصل نمایید
۶-روش ارائه شکایات به طریق رسمی را به خوبی درک و عمل نمایید
هدف های رفتاری
۱-دیسیپلین را تعریف کرده و انواع آن را شرح دهید
۲-نکات لازم در اعمال مجازات های انضباطی را شناخته و به کار برید
۳-در تهیه و تنظیم سیاست های کلی اعمال دیسیپلین ،مسئولان مربوط در سازمان را یاری نمایید
۴- در تهیه و تنظیم استراتژی های اعمال دیسیپلین با مدیران سازمانی همکاری نمایید
۵-کلمات نارضایتی،گله و شکایت را تعریف نموده و شکایات واصله در سازمان را حل و فصل نمایید
۶-روش ارائه شکایات به طریق رسمی را به خوبی درک و عمل نمایید