ارزشیابی ورسیدگی به شکایات کارکنان درسازمان

 ارزشیابی ورسیدگی به شکایات کارکنان درسازمان

 

وظایف مدیریت منابع انسانی

موارد زیر از عمده ترین وظایف مدیر در سازمان است :ارزشیابی و رسیدگی به شکایات کارکنان در سازمان

آموزش کارکنان
تربیت کارکنان
طراحی سیستم ارزیابی عملکرد
طراحی سیستم حقوق و دستمزد
طراحی سیستم پاداش
طراحی سیستم ایمنی و بهداشت
ارزشیابی و رسیدگی به شکایات کارکنان در سازمان

 ارزشیابی و رسیدگی به شکایات کارکنان

اهداف کلی :

۱-تعاریف و مفاهیم انضباط

۲-انواع انضباط

۳-سیاست های کلی اعمال انضباط

۴-استراتژی های اعمال انضباط

۵-نحوه رسیدگی به شکایات

۶-مسائل و مشکلات مربوط به برقراری انضباط ورسیدگی به شکایات

 هدف های رفتاری

۱-دیسیپلین را تعریف کرده و انواع آن را شرح دهید

۲-نکات لازم در اعمال مجازات های انضباطی را شناخته و به کار برید

۳-در تهیه و تنظیم سیاست های کلی اعمال دیسیپلین ،مسئولان مربوط در سازمان را یاری نمایید

۴- در تهیه و تنظیم استراتژی های اعمال دیسیپلین با مدیران سازمانی همکاری نمایید

۵-کلمات نارضایتی،گله و شکایت را تعریف نموده و شکایات واصله در سازمان را حل و فصل نمایید

۶-روش ارائه شکایات به طریق رسمی را به خوبی درک و عمل نمایید

هدف های رفتاری

۱-دیسیپلین را تعریف کرده و انواع آن را شرح دهید

۲-نکات لازم در اعمال مجازات های انضباطی را شناخته و به کار برید

۳-در تهیه و تنظیم سیاست های کلی اعمال دیسیپلین ،مسئولان مربوط در سازمان را یاری نمایید

۴- در تهیه و تنظیم استراتژی های اعمال دیسیپلین با مدیران سازمانی همکاری نمایید

۵-کلمات نارضایتی،گله و شکایت را تعریف نموده و شکایات واصله در سازمان را حل و فصل نمایید

۶-روش ارائه شکایات به طریق رسمی را به خوبی درک و عمل نمایید

لینک دانلود …  ارزشیابی و رسیدگی به شکایات کارکنان در سازمان