پاورپوینت مدیریت استراتژیک
تجزیه و تحلیل موردی در سیاست های بازرگانی
ره نمود هایی برای تهیه تجزیه و تحلیل موردی
تهیه یک مورد برای بحث در کلاس
تهیه یک مورد به صورت کتبی
ارائه یک مورد به صورت شفاهی
باشگاه مدیریت استراتژیک
پنجاه رهنمود برای موفقیت در تجزیه و تحلیل موردی
مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک یک تجزیه و تحلیل در خصوص مسایل مهم و برجستهٔ سازمان است که توسط راهبران ارشد سازمان به نمایندگی از مالکان، به منظور کنترل منابع در محیطهای خارج از سازمان، اتخاذ میشود.[۱] این فرایند شامل مشخص کردن ماموریت، چشم انداز، داراییهای سازمان و توسعه برنامههای و سیاست سازمانهای سازمان و همهٔ فعالیتهایی که برای نیل به آنها نیاز است، نیز میشود.
در تعریفی دیگر مدیریت استراتژیک را مجموعه ای از تصمیمات و اقدامات مدیریتی خوانده اند که عملکرد بلندمدت یک شرکت را تعیین می کند. مدیریت استراتژیک شامل رصد محیطی (هم خارجی و هم داخلی)، تدوین استراتژی (برنامه ریزی استراتژیک یا بلندمدت)، پیاده سازی، ارزیابی و کنترل استراتژی است. بنابراین مطالعه مدیریت استراتژیک بر پایش و ارزیابی فرصت ها و تهدیدهای خارجی در پرتو قوت ها و ضعیف های داخلی یک شرکت تأکید می کند. مدیریت استراتژیک در ابتدا سیاست کسب وکار خوانده می شد. موضوعاتی که در مدیریت استراتژیک مطرح می شود شامل برنامه ریزی استراتژیک، رصد محیطی و تجزیه و تحلیل صنعت است.[۲]
لینک دانلود …ketabeomid.ir/…/qie.ir-modiriat-strategic.pptx
عناوین
تجزیه و تحلیل موردی در سیاستهای بازرگانی |
ره نمودهایی برای تهیه تجزیه و تحلیل موردی |
تهیه یک مورد برای بحث در کلاس |
تهیه یک مورد به صورت کتبی |
ارائه یک مورد به صورت شفاهی |
باشگاه مدیریت استراتژیک |
پنجاه رهنمود برای موفقیت در تجزیه و تحلیل موردی |
لینک دانلودqie-ir-modiriat-strategic