چطوربازاریابی پارتیزانی Guerrilla Marketing

 

چطوربازاریابی پارتیزانی Guerrilla Marketing

 

استراتژی های آسان و ارزان برای بدست آوردن سودهای کلان از تجارت های کوچک شما

 

بازاریابی چیست؟

بازاریابی هنر عوض کردن عقاید مردم یا حفظ عقاید آنهاست اگر که تمایل

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی

به همکاری با شما را داشته باشند. برای موفقیت در بازاریابی و یا حتی

بازاریابی چریکی شما باید کاری کنید که مردم نوع محصول مصرفی خود

را تغییر دهند و یا نوعی از محصولات و خدمات جدید را بپذیرند که قبلا

وجود نداشته است.

چنین چیزی در یک لحظه یا یک ماه و یک سال میسر نمیشود و درست به همین دلیل است که بازاریابی

را یک فرآیند میدانیم نه یک رویداد.

ممکن است فرآیند بازاریابی شما از چندیدن رویداد تشکیل شده باشد و یک بازاریاب چریکی به خوبی میداند که بازاریابی او آغاز و میانه دارد

ولی پایانی برایش نمیتوان متصور شد.

اصول اولیه بازاریابی چریکی

اشتباهی رایج در زمینه بازاریابی آن است که فکر میکنیم این فرآیند مربوط به آینده و مشتریان بعدی ما خواهد شد ولی در بازاریابی چریکی

نیمی از زمان به مشتریان فعلی اختصاص داده میشود و جمع آوری اطلاعات در مورد آنها سنگ بنای فعالیت های بعدی شما خواهد بود.

با فراموش کردن مشتریان گذشته و عدم جمع آوری اطلاعات دقیق و مناسب تمامی هزینه و انرژی صرف شده برای کسب آن مشتریان به

هدر خواهد رفت.

لینک  دانلود…. بازاریابی چریکی