ارسال رایگان آگهی

حسابداری مدیریت سازمان های چابک

دانلودها, جزوه, کتاب ۱۶ بهمن ۱۳۹۶

حسابداری مدیریت سازمان های چابک

 

روش‌های نوآوری چابک، انقلابی را در فناوری اطلاعات به پا کرده‌اند.

در طی ۲۵ تا ۳۰ سال گذشته، آن‌ها به شدت، سرعت موفقیت در توسعه نرم‌افزارها

را افزایش، کیفیت محصولات و سرعت رسیدن به بازار را بهبود داده‌، و انگیزه و سودآوری

گروه‌های آی تی را تقویت کرده‌‌اند.

 

 

روش‌های چابک کنونی که مستلزم ارزش‌ها، اصول، روش‌ها، و مزایای جدید و یک روش جایگزین اصلاح‌گرایانه برای رهبری و نظارت بر سبک مدیریت هستند در سرتاسر محدوده وسیعی از صنایع، وظایف و کارها، و حتی در میان مهم‌ترین مدیران ارشد شرکت‌ها، در حال گسترش‌اند. رادیوی عمومی ملی، به منظور خلق برنامه‌های جدید، روش‌های چابک را به کار می‌گیرد. جان دیره، به منظور توسعه دستگاه‌های جدید و ساب برای تولید جت‌های جنگنده نسل جدید، از روش‌های چابک استفاده می‌کند. اینترونیس، یکی از مدیران خدمات پشتیبانی کلاود، از این روش‌ها در بازاریابی استفاده می‌کند. جی. اچ. رابینسون، یکی از ارائه‌دهندگان لجستیک مشارکتی، از این روش‌ها در منابع انسانی بهره می‌برد. جنرال الکتریک با تکیه بر این روش‌ها آشکارا و به سرعت، از یک شرکت ترکیبی قرن بیستمی به “یک شرکت صنعتی دیجیتال” قرن بیست و یک ارتقاء پیدا کرد. با در نظر گرفتن سیلوهای عملیاتی روش‌های چابک و  به کار بردن آن‌ها در گروه‌های چندرشته‌ای خود اداره‌شونده و متمرکز بر مشتری، این روش‌ها، نه تنها منجر به تسریع رشد سودآوری می‌شوند، بلکه همچنین به پرورش نسل جدیدی از مدیران ماهر کمک می‌کنند.

 

لینک دانلود …  @qieSanaye-sazmanhayechabok

 

 

تبلیغات

ارسال نظر

  • پاورپوینت اقتصادخرد - دکترداودی

    با در ۷ بهمن ۱۳۹۶ - 0 نظرات

    یکی از اهداف اقتصاد خرد بررسی بازار و برقرار کردن یک رابطهٔ نسبی پولی بین کالاها و خدمات است. همچنین به بررسی موارد شکست بازار (مواردی که بازار قادر به تولید نتیجهٔ مطلوب و درخور نبوده) می‌پردازد و تئوری‌هایی را برای داشتن یک بازار رقابتی شرح می‌دهد. در نظریه عرضه و تقاضا معمولاً فرض بر این قرار داده می‌شود که فضا کاملاً رقابتی است. این بدین معناست که خریداران و فروشندگان بسیاری در بازار وجود دارند و هیچ‌کدام از آنها نمی‌توانند بر قیمت‌ها تأثیر بگذارند. درمعادلات زندگی واقعی این فرض با مشکل مواجه است زیرا بسیاری از خریداران و فروشندگان این توانایی را دارند که بر قیمت‌ها تأثیرگذار باشند. در خصوص نظریهٔ عرضه و تقاضا در اغلب موارد تجزیه و تحلیل پیچیده‌ای نیاز است تا بتوان یک مدل عرضه و تقاضا ارائه داد.

  • سیستم مدیریت تولید MRP II

    با در ۳ آذر ۱۳۹۶ - 0 نظرات

    سیستم مدیریت تولید MRP II     MRP در اوایل دهه ۱۹۶۰ به عنوان یک رویکرد کامپیوتری به برنامه ریزی تدارک و تولید مواد در آمریکا شکل گرفته و کتاب راهنمای کامل آن در سال ۱۹۷۵ توسط ارلیکی منتشر گردید. بدون شک تنکیک MRP پیش از جنگ جهانی دوم نیز به صورت دستی و به […]

  • شبیه سازی چیست و چطور شبیه سازی کنیم . Simulating

    با در ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - 0 نظرات

    شبیه سازی چیست و چطور شبیه سازی کنیم . Simulating     شبیه سازی ( Simulating ) در یک تعریف خیلی کلی مجموعه ای از روش ها وابزارها برای مشابه سازی سیستم های واقعی می باشد که عموما به وسیله کامپیوتر و نرم افزار انجام می شود.

  • کنترل موجودی یا مدیریت موجودی

    با در ۳ آذر ۱۳۹۶ - 0 نظرات

      کنترل موجودی یا مدیریت موجودی کنترل موجودی، (به انگلیسی: Inventory Control) روش‌های مورد استفاده برای اطمینان از اینکه سطح موجودی کالای موردنظر حفظ شود. هدف از کنترل موجودی، بررسی و نگاه داشت سطحی از موجودی است، که هزینه‌های سیستم را کمینه می‌کند. کنترل موجودی جریانی است که ضمانت می‌کند اقلام موجود سازمان با در نظر گرفتن عوامل زمان، […]

  • محيط سازمان Organization environment

    با در ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - 2 نظرات

    محيط اختصاصي يك سازمان بر اساس قلمرو انتخابي آن تغيير خواهد كرد . قلمرو يك سازمان ادعايي است كه يك سازمان نسبت به دامنه محصولات يا خدمات ارايه شده و همچنين بازار متصرف شده خود دارد .