بررسی تاثیر برنامهریزی بازاریابی بر عملکرد
شرکتهای پذیرفته شده
در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران
هدف از بررسی، تاثیر برنامهریزی بازاریابی بر عملکرد شرکت های
پذیرفته شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران است، با
شناسایی عوامل مهم عناصر آمیخته بازاریابی و متغیرهای مهم
تاثیرگذار برنامهریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتها، نقاط ضعف و قوت
وضع موجود شناسایی شوند.
همچنین با شناخت فرصتها و تهدیدات محیطی زمینه را در جهت
ارائه پیشنهادات مناسب در جهت بهبود وضع موجود و در نتیجه دستیابی به ظرفیت بهینه برای ارتقاء عملکرد
این شرکت ها آماده نمود.
مقدمه :
ورود به هزاره جدید، تغییرات با شتاب زیادی در حال رخ دادن است امروز شباهتی به دیروز ندارد و فردا از امروز
متفاوت خواهد بود.
شرکتهای موفق در میادین مختلف مجبور خواهند بودبه سه امر مسلم گسترش جهانی سازی، پیشرفتهای
حیرتانگیز فناوری بروز بینظمی در اقتصاد و تجارت به وسیله فشارهای محیطی توجه کنند.
در دهههای اخیر از برنامهریزی و طراحی الگوهای بازاریابی به منظور سازماندهی مسائل موجود در شبکه پیچیده
عوامل تأثیر گذار در محیطهای رقابتی که انسان را قادر میسازد تا درباره آنها به شیوهای ساده فکر کرده و
تصمیمهای موثری اتخاذ کنند، استفاده شده است افزایش رقابت در مقیاس جهانی منجر به افزایش تعداد
شرکتهایی شد که در جستجوی فرصتهایی در بازارهای داخلی و بینالمللی بودند تا به اهداف مورد نظر
خود دست پیدا کرده، از موقعیت و بقای بازار خویش حفظ و حراست کند.
لینک دانلود …برنامه ریزی بازاریابی