بررسی تاثیربرنامه ریزی بازاریابی برعملکردشرکت های پذیرفته شده در بورس

بررسی تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد
شرکتهای پذیرفته شده
در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران

 

 

هدف از بررسی، تاثیر برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکت های

پذیرفته  ‌شده در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران است، با

شناسایی عوامل مهم عناصر آمیخته بازاریابی و متغیرهای مهم

تاثیرگذار برنامه‌ریزی بازاریابی بر عملکرد شرکتها، نقاط ضعف و قوت

وضع موجود شناسایی شوند.

همچنین با شناخت فرصتها و تهدیدات محیطی زمینه را در جهت

ارائه پیشنهادات مناسب در جهت بهبود وضع موجود و در نتیجه دستیابی به ظرفیت بهینه برای ارتقاء عملکرد

این شرکت ها آماده نمود.

 

مقدمه :

ورود به هزاره جدید، تغییرات با شتاب زیادی در حال رخ دادن است امروز شباهتی به دیروز ندارد و فردا از امروز

متفاوت خواهد بود.
شرکت‌های موفق در میادین مختلف مجبور خواهند بودبه سه امر مسلم گسترش جهانی سازی، پیشرفت‌های

حیرت‌انگیز فناوری بروز بی‌نظمی در اقتصاد و تجارت به وسیله فشارهای محیطی توجه کنند.
در دهه‌های اخیر از برنامه‌ریزی و طراحی الگوهای بازاریابی به منظور سازماندهی مسائل موجود در شبکه پیچیده

عوامل تأثیر گذار در محیط‌های رقابتی که انسان را قادر می‌سازد تا درباره آنها به شیوه‌ای ساده فکر کرده و

تصمیم‌های موثری اتخاذ کنند، استفاده شده است افزایش رقابت در مقیاس جهانی منجر به افزایش تعداد

شرکت‌هایی شد که در جستجوی فرصت‌هایی در بازارهای داخلی و بین‌المللی بودند تا به اهداف مورد نظر

خود دست پیدا کرده، از موقعیت و بقای بازار خویش حفظ و حراست کند.

لینک دانلود …برنامه ریزی بازاریابی