دلفین های تمدن ساز

17,000 تومان

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات اضافی

انتشارات ( اختیاری )امکان امروز

کتاب” دلفین های تمدن ساز” نوشته علی خاکزادی، یکی از مجموعه کتاب های سوپر مارکت های دلفینی است که از سوی انتشارات “امکان امروز” به انتشار رسیده و سعی دارد خوراک فکری ساده، سریع، پژوهش و آزمون شده ای را برای صنف سوپرمارکت ها مطرح کند تا با کمترین هزینه فرصت و آزمون و خطا بتوانند کارشان را به انجام رسانیده و به مشتریان هدف خود برسند.
دلفین های تمدن ساز در ادامه کتاب چرا دلفین ها تمدن ساز نشدند، نگاهی اقتباسی به این دارد که چگونه می توان تمدن سوپرمارکت ها را بنیان گذاشت، چگونه میشود حاشیه امنی برای آن ها ساخت که در صفحه بازی بازار، امکان عرض اندام داشته باشند و از حقوق خود صیانت کنند.

کتاب دلفین های تمدن ساز یک کتاب استراتژیک و عملیاتی است و به بیان نحوه استفاده از ابزار باشگاه مشتریان برای رسیدن به هدف رشد و توسعه و بقای سوپر مارکت ها در برابر فروشگاه های زنجیره ای محلی میپردازد. این کتاب با یک تفکر استراتژیک، تفکری با استفاده از سیستم زندگی دلفین ها ، راهکار های بدون رفت از مشکلات پیش روی سوپرمارکت های سنتی را در بر دارد. نویسنده کتاب پیش رو به تاریخچه سوپرمارکت داری از سال ۱۳۰۰ تا ۱۳۹۵ میپردازد و سپس گام های موثر برای سوپرمارکت داری نوین و مدرن از سال ۱۳۹۶ تا سال ۱۴۰۰ با تکیه بر ابزار باشگاه مشتریان، به رشته تحریر درآورده است.
ازجمله ایده های مهم و اصلی کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
نحوه برخورد سوپرمارکت ها با پدیده بازارخواهی فروشگاه های زنجیره ای محلی
ایجاد باشگاه مدیران سوپرمارکت ها با عنوان نوین باشگاه مدیران سوپرمارکت های دلفینی
استفاده از تکنولوژی در سوپرمارکت ها و اقدامات و آموزش های لازم برای آن ها
کارآفرینی و بستر سازی نیروهای متخصص

شناسه آگهی : 32959572ee287a71

نظرات