تولید در کلاس جهانی – سیستمهای اطلاعاتی مدیریت

 

تولید در کلاس جهانی – سیستمهای اطلاعاتی مدیریت 

 

تولید در کلاس جهانی

تولید در کلاس جهانی

از ویژگی های اصلی تولیدکنندگان کلاس جهانی، توان سازگاری سریع آنها با تغییر نیاز

مشتریان و بازار است. شرکتی که از قابلیت هایی نظیر طراحی، تولید و ارسال کالاهای

جدید به مشتریان درحداقل زمان برخوردار باشد سریع تر رشد می کند. طبق تعریف،

تولید در کلاس جهانی به عنوان یک ایدئولوژی تولیدی است که برای رسیدن به

وضعیت تولید محصولات در کلاس جهانی به کار گرفته می شود. ماهیت، اساس و

جوهره تولید در کلاس جهانی، بهبود مستمر منابع سازمان است. سازمان هایی که

خود را با فلسفه تولیدی سازگار می سازند، به طورجدی در جستجوی فرصت هایی

برای بهبود در زمینه های کلیدی از قبیل کیفیت، هزینه، ارسال کالا، انعطاف پذیری و نوآوری هستند.

 

 

 

 

در بازار جهانی، تولیدکننده هایی موفق تر هستند که توانایی حمل سریع تر کالا را داشته باشند. حمل سریع، می تواند به طور یقین رضایت مشتری را افزایش دهد. درتمام موارد زمان انتظار کوتاه تر، انعطاف پذیری را افزایش داده و ریسک را کاهش می دهد. زمان انتظار، تجمعی و دوسویه است یعنی اینکه رسیدگی به سفارش، برنامه ریزی، تهیه، بازرسی، تولید، نظم دهی، انتخاب، بسته بندی و نقل و انتقال آنها همگی در زمان انتظار هستند، و زمان زنجیره تامین به زمان کل اضافه می شود. تولید در اندازه های بزرگ با تأکید بر هزینه کمتر، موجودی را افزایش داده و با کاهش انعطاف پذیری و توانایی پاسخگویی، زمان های انتظار را افزایش می دهد. سازمان ها باید به صورتی پویا اندازه های تولید را با تقاضای بازار انطباق دهند. تلاش برای پیشرفت متناوب مستمر که بر کاهش زمان های آماده سازی تأکید می کند، می تواند به سازمان ها درجهت کاهش اندازه های تولید که باعث انعطاف پذیری در پاسخگویی به تقاضای بازار می گردد کمک کند.

 

 

لینک دانلود … تولید در کلاس جهانی